ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΗ ΠΑΡΑΜΕΣΙΤΕΙΑ


Το Ιανουάριο με πήρε κάποιος γνωστός τηλέφωνο και μου είπε ότι κάποια μεσίτρια από Αθήνα αναζητούσε κτήμα στην Λακωνία.
Αυτός έδωσε το τηλέφωνο μου και η κ. Ζ επικοινώνησε μαζί μου (στη Λακωνία συστήνεται ως μεσίτρια της ανατολικής αττικής).
Της είπα για επιμεριστική και ποιό είναι το Α.Μ στο σύλλογο Αθηνών.
Εκεί άρχισε να μασά τα πράγματα ΄"ξέρετε έχω κλείσει το γραφείο και δουλεύω από το σπίτι και συνεργάζομαι για τον κ.Π ο ο οποίος τώρα συνεργάζεται με τον κ.Μ αλλά προσέξτε από εσάς θα πληρωθώ και εγώ και ο γνωστός σας "
-Πείτε στον κ.Μ να με πάρει τηλέφωνο. Της απάντησα.
Με παίρνει λοιπόν τηλέφωνο ο πρώην στρατιωτικός-σύμβουλος ακινήτων και μου λέει.
-Κύριε Τσιμπίδη δικός μου είναι ο πελάτης.
-Εσείς δουλεύεται με τον συνάδελφο Μ(;) τον ρωτώ εγώ.
-Όχι μου απαντά, εγώ δουλεύω για τον κ.Β που έχει το μεσιτικό στο όνομα της γυναίκας του.
-Ωραία θα πείτε στην κ. Β να με πάρει τηλέφωνο.
Κανένας δεν μου τηλεφώνησε.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΧΩΡΙΟ 300 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ. ΩΣΤΟΣΟ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΟΡΓΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ.
Είναι πραγματικά ντροπή που οι ίδιοι οι μεσίτες χρησιμοποιούμε τέτοιους ανθρώπους και από την άλλη που οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΙ ΠΑΡΕΧΕΙ Η GRAD ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

Οι «χρυσές βίζες» αποτελούν κίνητρο για τους ξένους επενδυτές που θέλουν να μπουν στην ευρωπαϊκή αγορά